Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

måndag 9 mars 2015

Yummie smoothie - tid för återhämtning

Haft en underbart rolig helg med ett späckat socialt schema med flera av mina närmaste väninnor, att samla ihop sina tjejkompisar och umgås i tre dagar är fantastiskt både för kropp, knopp och själ. Känslan av lycka och eufori är i stort sett den samma som man får av att äta rätt och av träning. Vi har ätit gott, skrattat länge och många gånger och t.o.m hunnit dansa lite grand.

Men nu är det ny vecka och efter en hektisk helg var det toppen för kroppen att få en en riktig energismoothie till frukost, en härligt grön med gröna blad, apelsin, banan, avocado,  ingefära och citron. Yummie. ...😉

Läser just nu en bok om juicning och det verkar så fantastiskt kul och enkelt att göra goda näringsnyttiga juicer, kanske att det blir en slow juicer här hemma snart!!

Tack kära Vera och alla ni andra underbara tjejer för en härlig helg, ni är bäst!! 😉

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar