Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

tisdag 21 april 2015

Vårsolsyoga

Vi har så stora fina fönster i vardagsrummet som släpper in mycket solljus och soliga vårdagar är det perfekt att utöva yoga där. Nog för att det är insyn i hela huset där men kanske att man får bjuda på det ibland :). Annars är köket min favorit plats att vara på som rymmer både yogamatta, stearin, mig själv plus att det finns utrymme kvar. Vi planerar en yogiplats här hemma men har inte bestämt var det skall vara i vårt lilla hus. 

Jag är ju stor fan av Indiska och mycket här hemma hos oss kommer därifrån både kläder, inredning och köksprylar. I påskas hittade jag så fina påskägg så det fick bli ett till mig och ett till lilleman. I fortsättning får det bli högtidspynt från Indiska, så mycket fint och underbara personliga saker som passar mig precis. 

En annan favorit när det kommer till mat är mandelpannkakorna från bloggen 56kilo. Dom är helt suveränt goda och med bär och lite nötter och frön till blir man mätt som en plätt och står sig länge. Även den lilla här hemma älskar dom så nästan uteslutande här hemma blir det dessa pannkakor. 

Kramiz 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar